Om oss

 

 

 

 

 

 

Jag heter Anders Verf och är 18 år. Går för närvarande på lugnetgymnasiet i Falun, där jag läser Samhäll/ekonomi. Under sista året på gymnasiet har jag nu startat ett UF-företag, där jag ska trycka, marknadsföra och sälja en bok. Texten är sedan tidigare skriven av Madeleine och min uppgift är att få ut den på marknaden. Mina starka egenskaper är att jag tar ansvar, är bra på bokföring och behåller mitt lugn även i jobbiga situationer.




Jag heter Madeleine Högberg och går sista året på naturvetenskapsprogrammet. Jag studerar på Västerbergslagens utbildningscentrum i Ludvika. Under 2009 har jag som projektabete arbetat med att skriva en text som tillsatser i maten. Jag har upptäckt att de kan vara farliga för kroppen och jag vill nu informera andra så att alla har en möjlighet att själva bestämma vad de vill äta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0