äntligen

Nu har jag kommit igång med årsredovisningen. Det går fort framåt när jag börjar arbeta effektivt precis som det alltid gör när det gäller skolarbete. Sitter precis och funderar kring om jag har uppnått mina mål med UF-året. Vilka mål hade jag egentligen? En fråga som snurrar runt i mitt huvud... Året har varit väldigt lärorikt och gett en fullt av erfaranheter, det var nog det som egentligen var mitt mål, för mig är försäljningen inte det viktigaste, men genom att arbeta effektivt och samtidigt ha roligt, har nog lett till försäljningen ändå har gått så pass bra som den har gjort :)

Nu ska jag fortsätta skriva, säger hur det går lite senare. Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0